سیم کارت

اشتراک گذاشته شده با :

کد ملی مالک سیم کارت

سیم کارت های فاقد هویت قطع شده با ارائه سند وصل م…
سیم کارت های فاقد هویت قطع شده با ارائه سند وصل م…
سه شنبه 21 بهمن ماه از سلب مالکیت و قطع ارتباط سیم کارت های بدون هویت، خبر دادیم. به گفته مسئولان سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از دیروز شنبه 25 بهمن ماه پرونده ها بررسی شده و خطوطی که کدملی مالک در پرونده شان نباشد قطع می گردند. اما اگر این مشکل برایمان رخ داد باید چه کار کنیم و به کجا مراجعه نماییم؟ مدارک لازم برای وصل مجدد تلفن همراه ما چیست؟ رئیس کانون کشوری دفاتر پیشخوان دولت به این سوالات پاسخ داده است. به گفته وی باید مدارک مد نظر سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات به همراه سند مالکیت برای اتصال مجدد خط موبایل به دفاتر پیشخوان دولت ارائه شود. در ادامه همراه دیجیاتو باشید. علی فلاح حقیقی اظهار کرد: دفاتر پیشخوان دولتی که امور مشترکان تلفن همراه را انجام می دهند، آمادگی لازم جهت فعالسازی مجدد سیم کارت های قطع شده را دارند اما اگر سند هنگام مراجعه در اختیار صاحب خط نباشد، این دفاتر از وصل مجدد آن معذورند. او افزود: مشترکانی که این هفته سیم کارتشان قطع می گردد تنها کافی است با در دست داشتن کارت ملی و سند به دفاتر پیشخوان مراجعه نموده تا اطلاعات آنها در سیستم اپراتور مورد نظر ثبت شود. رئیس کانون کشوری دفاتر پیشخوان دولت توضیح داد: برای وصل مجدد سیم کارت باید مالک سیم کارت مراجعه کند تا بتوانیم خدمت مورد نظر را ارائه نماییم. ضمنا مدارکی که برای وصل مجدد باید ارائه شود همانی است که سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای جلوگیری از قطع خطوط درخواست کرده بود. به گفته این فرد مسئول، 16 هزار دفتر پیشخوان دولتی و روستایی آماده ارائه خدمات هستند و توانایی سرویس دهی به تمامی مراجعه کنندگان را دارند.

مالکیت سیم کارت های بدون کدملی از بامداد پنج شنبه…
مالکیت سیم کارت های بدون کدملی از بامداد پنج شنبه…
طبق قوانین حقوقی و به دستور مقامات قضایی و انتظامی، رگولاتوری و اپراتورهای تلفن همراه موظف هستند، اطلاعات صاحبان خطوط را مشخص نمایند و سیم کارت های بدون مالک حقیقی و حقوقی را از شبکه خارج نمایند. پیش از این غلامرضا داداش زاده، معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، 15 بهمن را مهلت نهایی این کار دانسته بود که هفته گذشته به مناسبت دهه فجر، این فرصت تا 22 بهمن (فردا) تمدید شد. برای اطلاع از جزئیات خبر و نحوه ارسال کد ملی به اپراتور، در ادامه با دیجیاتو همراه شوید. بر این اساس قرار است خطوطی که کد ملی صاحبشان در پرونده سیم کارت موجود نیست، مالکیتشان سلب شود. ثبت کد ملی و اطلاعات دقیق مالکان سیم کارت برای رد گیری دقیق تخلفات انجام شده توسط تلفن های همراه صورت می پذیرد. جهت جلوگیری از سلب مالکیت، دارندگان سیم کارت های همراه اول و ایرانسل که تا کنون کد ملی خود را برای اپراتور ارسال نکرده اند، باید این شماره هویتی را برای اپراتورشان پیامک بزنند تا در پرونده شان ثبت شود. بدین منظور مالکان سیم کارت های همراه اول باید کد ملی خود را به 8980 و ایرانسلی ها نیز باید شماره ملی شان را به 272 پیامک نمایند. لازم به ذکر است افرادی که کد ملی خود را در چند ماه اخیر به این شماره ها ارسال کرده اند نیازی به تکرار این کار ندارند. مهلت نهایی ارسال شماره ملی مالکان سیم کارت های همراه اول و ایرانسل، ساعت 24 روز 22 بهمن 93 (فرداشب) خواهد بود و خطوط فاقد مشخصات صاحب سیم کارت، از بامداد روز پنج شنبه 23 بهمن، مالکیت شان سلب می گردد.